Verzending en bezorging

Zodra wij je bestelling ontvangen, gaan wij direct voor jou aan de slag! Het is nu aan ons de taak om de klus te klaren. Nu wil jij natuurlijk weten wanneer wij dat gefixt hebben voor jou.

Status van mijn bestelling

Over de status van je bestelling kunnen we heel kort zijn. Deze vind je terug onder jouw Bouwbink account. En verder geldt: Heb je een orderbevestiging ontvangen? Dan is de bestelling correct afgehandeld en gaan we voor je aan de slag!

Op korte termijn zal de functionaliteit voor het volgen van je bestelling worden uitgebreid. Heb je vragen over je bestelling die wij op de klantenservice pagina of onder jouw Bouwbink account niet kunnen beantwoorden? Neem dan contact met ons op.

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Bij Bouwbink doen wij ons best je pakket zo snel mogelijk bij jou af te leveren. Voor pakketzendingen met artikelen die op voorraad zijn, hanteren wij voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

Wat zijn de bezorgkosten bij Bouwbink

Afhankelijk van de artikelen die je bestelt en het bestedingsbedrag, bezorgt Bouwbink gratis of tegen een kleine vergoeding.

Voor pakketzendingen geldt dat bestellingen boven de € 50,00 inclusief btw gratis worden thuisbezorgd. Onder dat bedrag zijn wij genoodzaakt om € 3,95 inclusief btw in rekening te brengen.

Waarschijnlijk vraag je je nu af of je hierover na moet denken. Het antwoord is nee. De verzend- en transportkosten worden automatisch in je winkelwagentje berekend. Indien wij iets per post en iets per vrachtwagen moeten afleveren, dan geldt alleen de hoogste minimale orderwaarde en betaal je enkel de kosten voor transport.

Bezorging op afspraak

Palletzendingen die wij per vrachtwagen moeten bezorgen worden op afspraak bezorgt. Voordat wij op de stoep staan, geven wij netjes een belletje om met jou het ideale bezorgmoment af te stemmen.

Dit geldt helaas niet voor pakketzendingen. Deze worden, na verzending, de volgende werkdag aangeboden. Ben je niet thuis? Lees dan hieronder verder.

Niet thuis en dan?

Ben jij niet thuis op het moment dat de pakketbezorger aan de deur staat? Dan kan hij het pakketje bij de buren afleveren of komt de bezorger de volgende werkdag nog eens bij je langs. De bezorger laat bij jou een briefje achter, waarmee jij je afleverwens online bij de pakketdienst kenbaar kunt maken.

Vertraagde levering

Vandaag vóór 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Dat willen wij je graag beloven als het gaat om pakketzendingen. Voor zendingen met grote- en/of zware artikelen maken wij een bezorgafspraak. Maar gaat dat dan nou nooit mis? We doen ons uiterste best om het hele orderproces vlekkeloos te laten verlopen, maar er bestaat een kleine kans dat het tóch eens misgaat. Zodra dit gebeurt, doen wij er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Zien wij zelf dat het misgaat? Dan nemen we direct contact met je op en komen we samen tot een oplossing!

Ik ben niet tevreden over de bezorging

Als jij niet tevreden aan je klus kunt beginnen, vinden wij dat erg vervelend. Heb jij klachten over de bezorging van je bestelling? Maak dan een duidelijke klachtomschrijving en neem contact met ons op.

Eerder door jou bekeken

Als geheugensteuntje