Betaling

Als je iets wilt bestellen, dan hoort betalen er ook bij. Ook daar hebben wij bij Bouwbink over nagedacht! De afhandeling van de betaling moet voor jou zo makkelijk mogelijk worden afgehandeld.

iDEAL

De meeste banken in Nederland bieden de mogelijkheid om te betalen via iDEAL. Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank, zonder tussenkomst van aparte software. De betaling van je bestelling wordt gelijk gedaan en verwerkt. Zo heb je er direct inzicht in of je betaling is verwerkt. 

Creditcard

Bouwbink accepteert creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders. Ben je in het bezit van zo’n creditcard? Dan kun je met een gerust hart bij ons betalen. Het is helaas niet mogelijk om met American Express of buitenlandse creditcards te betalen.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, vraagt Bouwbink goedkeuring bij jouw creditcardmaatschappij om het bedrag in rekening te brengen. Als de bank de bestelling goedkeurt, reserveren we het bedrag op je creditcard. Zodra de bestelling wordt verzonden, schrijven wij het bedrag af.

Het betalen met een creditcard is bij Bouwbink altijd veilig. Je gegevens worden beveiligd verstuurd en de betaling wordt zorgvuldig afgehandeld.

AfterPay

Bij Bouwbink betaal je eenvoudig achteraf via AfterPay. Kies jij voor de achteraf betaalmethode, dan word je bestelling direct verwerkt en ontvang je het betaalverzoek via AfterPay. Je ontvangt je bestelling voordat je betaalt en kunt het op je gemak bekijken. Blij met de producten die je hebt ontvangen? Dan kun je de betaling voldoen via het betaaloverzicht dat je van AfterPay ontvangt. Je hebt 14 dagen de tijd om de betaling via AfterPay te voldoen. Gaat er iets retour? Dan betaal je alleen voor de artikelen die je houdt!

Cadeaubonnen en vouchers

Heb je een Bouwbink cadeaubon, voucher of kortingscode? Dan kun je deze heel eenvoudig in de kassa invoeren. De code die je hebt ontvangen vul je in het winkelwagentje of de laatste stap van de kassa in. De waarde van je cadeaubon, voucher of kortingscode wordt verrekend met het totaalbedrag en het restbedrag betaal je middels de gekozen betaalmethode.

De waarde van de cadeaubon, voucher of kortingscode moet minimaal gelijk zijn aan het totaalbedrag van je bestelling en dient in één keer besteed te worden.

Betaling mislukt of geweigerd

Heb je betaald? Dan krijgen wij direct een seintje dat de betaling is goedgekeurd en zie jij hier een bevestiging van.

Betaald met iDEAL

Betaal je met iDEAL, maar weet je niet zeker of de betaling is gelukt? Controleer dan je rekening of het bedrag is afgeschreven. Is dit niet het geval dan heeft er geen betaling plaatsgevonden en kun je gerust je bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven en heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan, in verband met mogelijke vertraging, om een uur te wachten. Heb je dan nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op

Betaald met creditcard

Voor betalingen met creditcard maken wij onder andere gebruik van een extra veiligheidscheck genaamd 3D secure. Hiermee gaan we frauduleuze creditcard transacties tegen. Zodra jij met je creditcard betaalt zie je direct of je betaling wordt goedgekeurd. 

Mislukt je betaling of wordt deze geweigerd? Dan weten wij helaas niet waarom. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd en er wordt niets afgeschreven. We raden je dan aan om voor een andere betaalmethode te kiezen.

Achteraf betalen met AfterPay

AfterPay is onze partner voor de betaalmethode achteraf betalen. Zodra je kiest voor AfterPay kun je eenvoudig en veilig achteraf betalen. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit volgens een strikt privacy beleid. Je ziet vervolgens direct of je betaling achteraf wordt goedgekeurd. Is dit niet het geval? Dan raden we je aan om voor een andere betaalmethode te kiezen.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 020-7230270.

Eerder door jou bekeken

Als geheugensteuntje