Alles over jouw account

Als je een Bouwbink-account hebt aangemaakt hoor je helemaal bij de BLDR-club. Jij, als echte builder, profiteert nu van de vele voordelen die het account je biedt. En dat is voornamelijk gemak!

Mijn gegevens

In het dashboard onder jouw account kun je simpel en snel checken wat je accountgegevens zijn, je standaard betalingswijze is, het adres is wat wij op de factuur mogen zetten en het standaard leveradres is. 

  • Accountgegevens
    Wijzig je naam, je e-mailadres en je wachtwoord.
  • Standaard betaalmethode
    Afrekenen moet snel en soepel gaan. Eenmaal een account aangemaakt, dan hoef je niet meer alle stappen van de kassa te doorlopen. Standaard kiezen we de betaalmethode die je hier hebt ingesteld. Denk aan iDEAL, creditcard of AfterPay. Wijzigen? Dat kan! Je kunt in de kassa eenmalig voor een andere betaalmethode kiezen en onder je account kun je een andere standaard betaalwijze seleteren.
  • Factuuradres
    Hier kun je simpelweg het factuuradres inzien en wijzigen. Pas het adres aan door deze handmatig in te voeren, of kies er een uit de eerder aangemaakte adressen uit het adresboek.
  • Standaard leveradres
    Bestel je iets? Dan brengen wij je spullen naar dit adres. Klopt het niet of ben je verhuisd? Dan pas je het hier eenvoudig aan.
  • Nieuwsbrief
    Hier geef je aan of je van ons een nieuwsbrief wilt ontvangen. Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes, interessante aanbiedingen en spijker je kennis bij. Dus zet ‘m aan of uit. Niets meer dan dat. Gewoon kinderlijk eenvoudig!

 

Mijn bestellingen

Onder ‘Mijn bestellingen’ vind je een overzicht van de bestellingen die je bij ons geplaatst hebt. Klik op de bestelling om te zien wat je ook alweer besteld hebt en plaats een herhaalorder met één druk op de knop! Zie je, wij houden, net als jij, van gemak!

Mijn servicemeldingen

Eén plek voor al je servicemeldingen. Retouren, klachten, vragen en reparatieverzoeken. Je meldt ze hier en je vindt ze terug in een overzicht. Zo houden we alles netjes en gesorteerd bij elkaar. Je checkt hier eenvoudig de status van de je melding of aanvraag. Heb wij een vraag aan jou? Dan stellen wij deze aan jou in de servicemelding. Hier heb je ook, indien nodig, de mogelijkheid om een kopie aankoopbewijs, garantiebewijs of foto te uploaden.

Eerder door jou bekeken

Als geheugensteuntje